Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

..στην υγειά σας!

Και ναι το πρώτο μου ποτάκι για φέτος...έτοιμο.
Λικέρ κεράσι, πήρε 1 μήνα κλεισμένο μες στο ντουλάπι...και τώρα έτοιμο.
Κόκκινο βαθύ το χρώμα του...γλυκιά μυρωδιά ...
Βρήκα πολλές συνταγες, αλλα αυτη που διαλεξα ήταν της Αργυρως..

Υλικά

  • 1 κιλό κεράσια
  • 1 λίτρο κονιάκ
  • 2 φλ. τσαγιού ζάχαρη
  • 1 ξυλάκι κανέλας
  • 3 μοσχοκάρφια (γαρίφαλα)
  • 1 αποστειρωμένη γυάλα ή 2 αποστειρωμένα μπουκάλια
Εκτέλεση
Διαλέγουμε γερά, σφιχτά και γλυκά κεράσια. Αφαιρούμε τα κοτσάνια τους. Με το ειδικό εργαλείο ή με μία φουρκέτα αφαιρούμε και τα κουκούτσια και συλλέγουμε τα ζουμιά που στάζουν μέσα σε μπολ.
Κάνουμε στρώσεις τα κεράσια με τη ζάχαρη. Προσθέτουμε και το χυμό που έχουν βγάλει, καθώς αφαιρούσαμε τα κουκούτσια. Καλύπτουμε με μεμβράνη και αφήνουμε για μία νύχτα στο ψυγείο.
Την επόμενη μέρα θα δούμε ότι η ζάχαρη έχει λιώσει σε σιρόπι. Ανακατεύουμε πολύ καλά και μεταφέρουμε το μείγμα σε γυάλινο βάζο με καπάκι που κλείνει αεροστεγώς. Προσθέτουμε το αλκοόλ και τα μυρωδικά και σφραγίζουμε τη γυάλα. Την αφήνουμε σε σκοτεινό σημείο για ένα μήνα. Πότε πότε ανακινούμε το βάζο

.
Σουρώνουμε δύο φορές το λικέρ σε φίλτρο του καφέ. Το μοιράζουμε σε μπουκάλια και το διατηρούμε παγωμένο στο ψυγείο.

Για 2 μπουκάλια λικέρ
Χρόνος ωρίμανσης: 1 μήνας

5 σχόλια:

  1. Αχ, να σου πω την αλήθεια εμένα κάθε χρόνο μου φτιάχνει η πεθερά μου λικέρ βύσσινο και το τσακίζουμε μέσα στο χειμώνα. Πάντως εύχομαι να το πιείτε μόνο σε χαρές!!! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ callie...ήταν η πρώτη μου προσπάθεια, αλλά έρχεται κι άλλο...πιο δροσιστικό!

      Διαγραφή
  2. λικεράκι!!! μμμμμ!!! τα λατρεύω!!! φαίνεται υπέροχο από το χρώμα του!! σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες από το blogoσπιτάκι μου!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρέπει να είναι πολύ ωραίο το λικεράκι!Φτιάχνω και εγώ το ίδιο με ρόγδι!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν έχω δοκιμάσει ρόγδι...επόμενος στόχος λοιπόν βρέθηκε...thanks!!

      Διαγραφή