Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

limoncello....αγαπημένο!

....και ναι λοιπόν το δεύτερο ποτάκι μου για φέτος ...είναι γεγονός!
Μου πήρε μέρες πολλές....35 ακριβώς...αλλά άξιζε τον κόπο!..  έχει υπέροχο χρώμα, είναι δροσερό, γευστικό  και μυρωδάτο...
........σας το παρουσιάζω λοιπόν......

και φυσικά και τη συνταγή (..που αν και βρήκα αρκετές διάλεξα μια από το http://www.jenny.gr/),
που τη βρήκα πιο κοντά στα δικά μου γούστα...

Υλικά για 3 φιάλες των 750ml:
15 λεμόνια με χονδρή φλούδα ακέρωτα και βιολογικά
1 1/2
lt τσίπουρο ή βότκα (χρησιμοποίησα ρακή)
4 κούπες ζάχαρη
5 κούπες νερό
Εκτέλεση:
Πλένουμε πολύ καλά τα λεμόνια και τα σκουπίζουμε πολύ καλά με ένα μαλακό πανί.
Με τον αποφλοιωτή ή με ένα λεπτό μαχαιράκι τα αποφλοιώνουμε , προσέχοντας να μην υπάρχει κανένα ίχνος από το άσπρο μέρος της φλούδας (tip:το άσπρο μέρος πικρίζει το λικέρ μας γι’αυτό καθόλου λευκή σάρκα από τη φλούδα).
 
Βάζουμε σε βάζο τα 750ml  αλκοολούχο και  προσθέτουμε το φλοιό των λεμονιών, κλείνουμε το βάζο ερμητικά και το αποθηκεύουμε σε ένα ντουλάπι για 25 ημέρες. Χρειάζεται σκοτεινό μέρος!
Όταν περάσει αυτό το διάστημα, διαλύουμε τη ζάχαρη στο νερό, τα βράζουμε για 5 λεπτά και αφήνουμε να κρυώσει το σιρόπι. Το προσθέτουμε στο βάζο με το λιμοντσέλο μαζί με τα υπόλοιπα 750ml αλκοολούχο και κλείνουμε πάλι, αποθηκεύοντας για άλλες 10 μέρες. Κατόπιν φιλτράρουμε πολύ καλά χρησιμοποιώντας χάρτινα φίλτρα του καφέ και το βάζουμε σε φιάλες.

...και φυσικά το διατηρούμε πάντα παγωμένο!!

10 σχόλια:

  1. Λατρεύω το lemoncello αλλά δεν μπορώ να περιμένω τόσο πολύ να γίνουν αυτά τα άτιμα πεντανόστιμα λικέρ... οπότε τα παίρνω έτοιμα ή τα φτιάχνει η πεθερά μου,χιχι!!! Καλές μυρωδάτες καλοκαιρινές βραδιές. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αρέσει πολύ της αδερφής μου γιατί δεν τα πάω καλά με τις ξινές γεύσεις!Είναι όμως πολύ ωραίο για δώρο!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τόσο όμορφη ιδέα!!στην υγεια μασ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ...ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΑ ΟΣΑ ΛΕΣ!!!
    ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετικό!Θα το δοκιμάσω! άσε που είναι απίστευτα, χωνευτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. υπέροχο το limoncello!!! λέω να το τολμήσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ...κορίτσια δοκιμάστε το...και δεν θα χάσετε...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για το σπιτικό σου. Πανέμορφο!
    Σε παρακαλώ λύσε μου μια απορία. Γιατί τα λικεράκια τ'αφήνεις να ωριμάσουν σε σκιερό μέρος????
    Προχθές έβαλα να γίνει limoncello και μαστίχα αλλά η συνταγή έλεγε σε μέρος που το βλέπει πολλές ώρες ο ήλιος. Επίσης, επειδή από πιτσιρίκα θυμάμαι την χρυσοχέρα τη γιαγιά μου όταν έφτιαχνε λικέρ από βύσσινα (τσέρυ)το βάζο το άφηνε στην ταράτσα μας να το χτυπάειο ήλιος. Το ίδιο και η μητέρα μου που συνεχίζει την παράδοση!
    Θα ήθελα να ξέρω ποιό είναι το σωστό γιατί είναι η πρώτες μου προσπάθειες και θα ήθελα να γίνουν όλα σωστά μιά και μ'αρέσουν πολύ τα λικεράκια.
    Σ'ευχαριστώπολύ και καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς όρισες Deni...!
    Ειδικός να σου πω δεν είμαι.....και γω δοκιμές κάνω.
    Αυτό που έχω διαβάσει είναι ότι αφήνουμε στον ήλιο λικέρ που δεν έχουν αλκοόλ στο στάδιο αυτό της παρασκευής τους.....γιατί το αλκοόλ εξατμίζεται.
    Αν λοιπόν το αλκοόλ το βάζουμε από την αρχή καλύτερα να μένει στο ντουλάπι.
    Ελπίζω να βοήθησα....!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βέβαια, σ'ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου. Και μάλιστα σήμερα συζητούσα με δύο φίλες γι'αυτό και όπως καταλήξαμε, η γέννηση γίνεται στο σκοτάδι και η ανάπτυξη στο φως άρα θα επιλέξω αυτόν τον δρόμο. Σ'ευχαριστώ και πάλι για την απάντησή σου και καλές δημιουργίες:):):)

      Διαγραφή