Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Ανοιξιάτικη διάθεση....!!!!!!

....η Άνοιξη νομίζω μας ήρθε τελικά...!!!
έτσι αλλάζουμε και τη διάθεση μας σιγά σιγά...και αυτό, τουλάχιστον σε μένα, περνάει και σε αυτά που φτιάχνω...πιο φωτεινά χρώματα πιο χαρούμενα σχέδια....έτσι λοιπόν η τελευταία μου μεταμόρφωση είναι με διάθεση ανοιξιάτικη...

....ένα σκαμπό που έχει η γιαγιά στο σπίτι για τα πιτσιρίκια....το πήρα , το έβαψα το άλλαξα γενικά.....και από ένα απλό σκαμπό  σε φυσικό χρώμα.....έγινε έτσι....





το πέρασα βελατούρα, για συντήρηση, το έβαψα με ακρυλικό , εφάρμοσα decoupage με χαρτοπετσέτα και τέλος το πέρασα με βερνίκι....
τα πιτσιρίκια ενθουσιάστηκαν...ιδιαίτερα τα κορίτσια, με την αλλαγή και τα χρώματα!!!!!


και σας αφήνω με αυτή την όμορφη φωτογραφία που τράβηξα ,που  δεν ξέρω τι δέντρο είναι, αλλά μου έφτιαξε την διάθεση όταν το συνάντησα στο δρόμο!!!
 

26 σχόλια:

  1. Τέλειο έγινε το σκαμπουδάκι, με το δίκιο τους ξετρελάθηκαν τα κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έγινε πολύ όμορφο! Με τους απαλούς χρωματισμούς και τα παλ σχέδια! Ντεκουπάζ είναι;
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μα τί λες τωρα, το σκαμπο εγινε το κατι αλλο!μαγικο το ντεκουπαζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφο το μεταμορφωμένο σκαμπουδάκι σου!! Δεν ξέρω πως ήταν το πριν, αλλά το μετά είναι φανταστικό!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο έγινε Ράνια μου! Εδώ ξετρελάθηκα εγώ, φαντάζομαι τα πιτσιρίκια! :)
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τέλειο!!!! λογικό να ξετρελαθούν!!! :) φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΓΙΝΕ ΠΟΥ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΟ!!!!
    ΤΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΖΩΗ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ράνια!!!Είσαι καταπληκτική!!!Τι όμορφο που το έκανες,δεν έχω λόγια!!!!!
    Καλή άνοιξη λοιπόν με χαρούμενες δημιουργίες-)
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφο έγινε το σκαμπό. Μ αρέσει πολύ και το θέμα
    Τέλειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τόσο χαρούμενο και ανοιξιάτικο!!! Πώς να μην αρέσει στα πιτσιρίκια!! Πολύ καλά έκανες που το μεταμόρφωσες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι τέλειο Ράνια!! ζηλεύω θέλω και εγώ ένα τέτοιο σκαμπό... Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχο το έφτιαξες μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τελειο το σκαμπο!!!!Καλο βραδυ να εχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το έκανες πολύ χαριτωμένο Ράνια μου, δίκαια ενθουσιάστηκαν τα πιτσιρικια!!! Και μένα μου φτιαχνουν τη διάθεση οι εικονες των ανθισμένων δέντρων!!! Υπέροχη φωτογραφια!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. yperoxw to skampo ths giagias mprabw soy poy to thmises eisai poli glikia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ωραίο blog!!!!Μόλις έγινα μέλος!!Αν θες γίνε και εσύ!!! :) http://glitter1990.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φανταστικό το έκανες το σκαμπό Ράνια..... μπράβο σου!!!!
    Φιλιά και καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή εβδομάδας και καλό μήνα να έχεις.Το έφτιαξες πολύ όμορφο και χαρούμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό το σκαμπό θα δείχνει τέλειο στο σπίτι μου!!! χα χα χα!
    Αλήθεια τώρα, το έφτιαξες τόσο όμορφο και γλυκό! Δεν μας έδειξες όμως τη φώτο του "πριν". Πρέπει να έκανες τρελή μεταμόρφωση ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το χω αυτό το προβληματάκι..δεν τραβάω φότο για το πριν ...είναι τόση η φούρια μου να φτιάξω αυτό που μου μπηκε στο μυαλό...που ούτε το σκέφτομαι....
      αυτό ήταν αβαφο σκαμπό,αγορασμένο από γνωστό σουπερ μαρκετ...και βρισκόταν 7-8 χρόνια στο σπίτι της μαμά μου...πριν πέσει στα χέρια μου!!

      Διαγραφή