Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Όρεξη ........για δημιουργία!

Ένα από τα πράγματα που με χαλαρώνει είναι η ώρα που μένω μόνη μου πάνω από τον πάγκο μου και φτιάχνω.......φτιάχνω διάφορα όμορφα πράγματα, κυρίως με ντεκουπάζ το τελευταίο διάστημα, αυτός ο χρόνος είναι λίγος αλλά πολύτιμος.                                          
 Είναι πολύ σημαντικό πιστεύω να βρίσκουμε έστω και λίγο χρόνο για να κάνουμε κάτι δημιουργικό αποκλειστικά για εμάς, νομίζω ότι μας αξίζει για να νιώθουμε πιο γεμάτες, πιο δυνατές, πιο δημιουργικές........όλο αυτό μας δίνει ενέργεια να αντιμετωπίσουμε την ρουτίνα της καθημερινότητας.                                                                                                  
 Λίγα πράγματα λοιπόν σας δείχνω σήμερα που με πολύ χαρά έφτιαξα το τελευταίο διάστημα......

Ένας δίσκος με άρωμα καλοκαιριού.....

 ένα κάδρο με αγαπημένα χρώματα


 κουτί και ξύλινη βούρτσα που μου ζήτησε μια φίλη για να το δωρίσει.....


 Και ρολόι με ύφος shabby chic. .....


 Μια όμορφη μέρα να έχουμε!!
Καλημέρα!!!

30 σχόλια:

  1. τέλεια όλα!!!!!!!!!!!!! Μπράβο!! Η ξύλινη βούρτσα είναι φανταστική!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα!Ειδικά το σετ κουτάκι -βούρτσα είναι κουκλίστικο!Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανεμορφα και με ρομαντική διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα όλα!!!! Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα όλα Ράνια και ιδιαιτέρως το κανδράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Βρε Ράνια πόσο όμορφα τα έφτιαξες! Έχεις ταλέντο σε αυτή την τεχνική χωρίς να είμαι ειδική! Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. υπέροχα όλα αν και εγώ κόλλησα με το δίσκο που τον έχω και καημό μετά την παταγώδη αποτυχία μιας προσπάθειάς μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι εγώ τον δίσκο θέλω!Υπέροχες δημιουργίες Ράνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια στα χέρια σου Ράνια. Κι δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο σε ότι έγραψες περί προσωπικού δημιουργικού χρόνου. Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραία δουλειά και ωραία θέματα !!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πόσο μου άρεσε ο δίσκος και το καδράκι!! Θα συμφωνήσω με τη Χριστίνα έχεις ταλέντο στο ντεκουπαζ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφες όλες οι δημιουργίες σου!!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Hola
    Que todos tenhamos uma semana, muito boa. Com muito sol, paz e harmonia.
    Que o Criador, não esqueça jamais, das nossas lutas, mesmo aquelas individuais, e nos contemple com a sua piedade divina, e sobre tudo o seu perdão.
    Que a família continue sendo Sempre, o acolhimento de cada um de nós.
    Abraços.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχα!Ειδικά το σετ κουτάκι -βούρτσα αλλά και το ρολόι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ράνια μου τα έφτιαξες όλα υπέροχα! Μπράβο!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ειναι ολα υπέροχα !!!μπράβο
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφες δημιουργίες Ράνια μου!!!!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφα, γλυκά και ρομαντικά τα χειροποίητα σου!!
    Να είσαι καλά, καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφα όλα! Εκτός απο δεξιοτεχνία έχεις και εξαιρετικό γούστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχες δημιουργίες! Ειδικά ο δίσκος είναι τέλειος! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πανέμορφα!! Έχω εντυπωσιαστεί με το δίσκο!! Θα χαιρόμουν πολύ να έβαζες τις δημιουργίες σου και στο Group Made in Greece (www.pinterest.com/kkonst0/made-in-greece/)! Στείλε mail αν ενδιαφέρεσαι να σου στείλω πρόσκληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. μπράβο σου Ρανια !!! πολύ όμορφες η δημιουργίες σου !!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ψηφίζω καδράκι είναι πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ράνια μου τι όμορφες και καλόγουστες οι δημιουργίες σου....μάρέσουν πάρα πολύ όλες....την καλημέρα μου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Parabéns Querida amiga, Seu blog é uma benção. Estou seguindo
    Aproveito para também compartilhar o nosso. Faça-nos uma visita ficaremos felizes e mais ainda se nos seguir-nos. Deus te abençoe.
    Josiel Dias
    Mensagem Edificante para Alma
    http://josiel-dias.blogspot.com
    Rio de Janeiro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Όμορφα!!!!Εμείς κολλήσαμε με τον δίσκο!!!!!Καλό βράδυ,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Λουλουδάκι μου, είναι όλα τους τόόόόόσο υπέροχα!!!!!!
    Με νότες απίστευτης δροσιάς και ρομανρισμού, όντως δημιουργίες χαλάρωσης κι ομορφιάς!
    Η ψυχούλα σου μοσχοβολά ροζ τριαντάφυλλο!!!
    Να 'σαι καλάάάάά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Λατρεμένα όλα Ράνια μου!!! Μπράβο σου και για το αποτέλεσμα και για την όρεξη για δημιουργία!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή σου βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή